Wij werken niet met een aanbetaling,. De twee enige uitzondering hierop zijn: als het product speciaal voor u besteld en/of vervaardigd moet worden, in zo’n geval hanteren wij een aanbetaling van 25% . Ook als wij het produkt voor langere tijd moeten opslaan zullen we een aanbetaling met u afspreken
U hoeft bij meubelenslaapplezier pas te BETALEN BIJ AFLEVERING
Na het advies gesprek en het vaststellen van uw wensen zenden we via mail de orderbevestiging met daarin alle gemaakt afspraken omtrent de levering, betaling van uw bestelling
Wij leveren zonder bezorgkosten door heel Nederland ook op de Waddeneilanden (hiervoor geld het oversteektarief) en Belgie. Ook leveren wij in overleg in Duitsland (kosten in overleg). Wij hebben niet de mogelijkheid om de meubels bij u te monteren maar al onze meubels worden met een duidelijk montagetekening geleverd zodat dit eenvoudig zelf te doen is Wij leveren op het door u opgegeven adres op de begane grond. Wij vragen u om eventuele bijzonderheden zoals een opengebroken weg e.d. aan ons door te geven zodat wij daar op voorhand rekening mee kunnen houden.
Door nauwe samenwerking met onze leveranciers kunnen we erg snel leveren mocht onverhoopt zich hier een probleem voordoen zullen wij dat direct aan u melden.
Wij vinden het zelf altijd vervelend dat je in de meeste webshops vooruit moet betalen voordat de bestelling in behandeling wordt genomen. Wij hebben er dan ook voor gekozen om pas te laten betalen als wij de meubels bij u af komen leveren. Om onze en dus ook uw kosten zo laag mogenlijk te houden hebben wij geen pinautomaat bij ons dus u kunt gewoon contant afrekenen.
Wij kunnen het ons echter ook voorstellen dat u wel vooraf via bankoverschrijving wilt betalen uiteraard kan dat ook. wel vragen wij u dan om ervoor te zorgen dat het totaalbedrag twee werkdagen van te voren op onze rekening staat. wanneer u hiervoor wilt kiezen kunt u dat kenbaar maken op het bestelformulier.
Ondanks dat wij samen met onze leveranciers er naar streven om alles probleemloos te laten verlopen kan er altijd iets niet helemaal goed gaan, wij zijn per slot van rekening ook maar gewoon mensen. Dus als blijkt dat er aan uw meubelen iets beschadigd is of ontbreekt neemt u contact met ons op en wij zullen zorgen dat er een vervangend en/of ontbrekend onderdeel geleverd word.
Alle producten worden door ons geleverd onder volledige fabrieksgarantie.
Mochten er onverhoopt problemen met het product zijn kunt u het best even contact met ons opnemen zodat wij u kunnen informeren hoe het probleem opgelost kan worden.
Opgelet:
De garantie vervalt indien er "opzettelijk"schade is veroorzaakt of wanneer het product niet meer in de orginele staat bevind en uiteraard valt slijtage niet onder de garantie
U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te annuleren waarna u 14 dagen heeft om uw bestelling te retourneren te annuleren uitgebreide informatie vind u bij "annuleren of retour"